A rock ritmusában – a Rage Age új kollekciója a 2022/2023-as őszi-téli szezonra

A Rage Age nem veszít a tempójából, és folytatja a városi rock’n’roll történetét Y2K stílusban (és azon túl!).

A 2022/2023-as őszi-téli kollekció tisztelgés azok előtt, akik a divatban minden más előtt a merész és szokatlan megoldásokat keresik. Nincs fék és nincsenek korlátok.

A nagyszerű visszatérés után a Rage Age újabb kollekcióval rukkol elő, ezúttal az őszi-téli szezonra. Folytatja a tavaszi kollekcióhoz választott stílust és esztétikát: inspirációt a városi megjelenésből, a rock’n’rollból és vonzerőből!

A lengyel márka ajánlatai egyértelműen a merész és magabiztos embereket célozzák, akik értékelik a szokatlan modelleket és az expresszív formavilágot. A 2022/2023-as őszi-téli kollekció miközben a millenniumi stílus esszenciája, egyben a trendek pillanatképe közvetlenül az utcáról, feldobva a régi rock’n’roll nosztalgikus utóképeivel – mindezt modern kiadásban.

A Rage Age ajánlatai között az idei őszi-téli szezonra nehéz platform- és tűsarkú csizmák, fényes fekete és sötét csokoládé színű báránybőr kabátok, testet körbeölelő, vastag oversize pulóverek, kardigánok és tunikák, erős, energikus színű modern boyfriend öltönyök, alakformáló skinny farmerek és szupertrendi boyfriend darabok szerepelnek. A kollekcióból persze a virágmintás ruhák, a lábakat optikailag meghosszabbító fényes trapéznadrágok és a térdig érő tűsarkú csizmák sem maradhattak ki.

A férfiak sem maradnak hasonlóan érdekes ajánlatok nélkül. A kollekció ékkövei a modern, koptatott farmerek, amiket a márka szerint ebben a szezonban időtálló bőrdzsekikkel vagy ultramodern báránybőr csizmákkal kell kombinálni.

A férfiak tetszését valószínűleg elnyerik az egyedi nyomatokkal ellátott pólók vagy a rockos beütésű pulóverek széles választéka, karakteres félcipőkkel és a hozzájuk illő napszemüveggel kiegészítve.

A Rage Age szerint ez az ősz a merészeké lesz. A márka új kollekciója már kapható a MODIVO webáruházban, valamint a MODIVO mobil alkalmazásában.

A MODIVO egy 16 európai országban jelenlévő több márkát forgalmazó divatüzlet, amely több mint 900 gyártó ruháit, cipőit és kiegészítőit kínálja a luxus, alkalmi, streetstyle, sport és környezetbarát kategóriákban. A
MODIVO-n elérhető márkák között szerepel a Guess, a DKNY, az IRO, a Levi's, a ROTATE, a Max Mara, a TwinSet, a Furla és a Tommy Hilfiger. A CCC csoport részeként a MODIVO saját márkás portfólióval is rendelkezik, amelyek közé tartoznak: Simple, Rage Age, Sprandi, Americanos és Togoshi. A többmárkás üzlet teret teremt a kreatív önkifejezésnek a divaton keresztül – a prémium minősítés nem csak a márkákról szól, hanem mindenekelőtt vásárlási élményről. A MODIVO egy olyan hely, amely tele van divatinspirációval és önkifejezéssel. Mindenki felfedezheti a személyiségéhez és karakteréhez illő termékeket.

Fotók: Modivo.hu

Még nincs hozzászólás

Írj hozzászólást

Az email címed nem jelenik meg.