Természetesség, rövidebb bőrápolási idő – Bőrápolási trendek „Zoom-korszak” idején

Az egészséges kinézet a “Zoom-korszak” fő értékévé vált; a hölgyek kétszer nagyobb eséllyel vásároltak bőrápolási termékeket a járvány kezdete óta. Ám dekorkozmetikumok helyett, melyet 60%-kal ritkábban emeltek le a polcról, a természetes megoldásokat keresték. – derült ki a 2000 hölgy megkérdezésével zajlott FOREO x OnePoll kutatásból. A felmérés szerint a nők átlagosan napi 23 percet töltenek bőrápolással, de 73 százalékuk le szeretné rövidíteni ezt az időt, folyamatosan keresve a gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat.

A bőrápolás az új alapozó
Nők milliói fordítottak hátat egy sor kozmetikai terméknek a vírushelyzet alatt, ugyanakkor egyre népszerűbbek a természetes szépséget kiemelő beauty eszközök. – mutatják a trendek.

Egy friss felmérés szerint a többlépcsős szépségápolási rutinunk is megváltozott a járványhelyzet miatt: 10-ből 6 válaszadó jelenleg a megfelelő bőrápolást tartja kiemelkedően fontosnak.

A karantén helyzet óta a nők kétszer nagyobb valószínűséggel vásároltak bőrápolási terméket, mint bármilyen más szépségápolási cikket, keresve a természetes megoldásokat. A folyamat eredményeként tízből négy hölgy alakította át otthoni kozmetikai készletét az elmúlt hónapokban, a bőrápolási cikkeket előtérbe helyezve.

Kevesebb idő a tükör előtt
A nők 59 százaléka szerint a bőrápolási rutinjuk bonyolultabbá és időigényesebbé vált, mint 10 évvel ezelőtt. Manapság átlagosan napi 23 percet töltünk bőrápolással, ugyanakkor folyamatosan keressük a könnyebb, gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat. Így már nem meglepő, hogy a hölgyek háromnegyede (73 százalék) azt vallotta, inkább csökkentené a bőrápolási termékei számát, előnyben részesítve a multifunkcionális szépészeti eszközöket, amelyek több előnnyel járnak.

A hálószobákat, fürdőszobákat, neszesszereket elárasztó kozmetikai márkák kollekcióinak lehet, hogy leáldoztak. A trendek azt mutatják, hogy a nők a korszerűbb, de kevésbé bonyolult megoldásokat keresik, ha a bőrükről van szó

– mondja svéd beauty-tech cég, a FOREO szakértője.

Kikapcsolom a kamerát
A felmérésben résztvevők 18–34 évesek ötöde beismerte, hogy az olyan napokon, amikor videóhívása volt, inkább a korán kelést választotta, hogy a képernyőre kerülés előtt felkészítse a bőrét. Megdöbbentő adat, hogy a megkérdezettek 40 %-a az online meeting közben inkább kikapcsolta a kameráját, mert nem volt elégedett a külsejével.

A bőrünk iránt érzett elégedettségünk az elmúlt időszakban minden eddiginél fontosabbá vált. A legjobbat szeretnénk kihozni magunkból, kevesebb idő alatt

– kommentálta az eredményeket a FOREO szakértője.

Egy kis extra
A válaszadók több mint fele (58 százalék) úgy nyilatkozott, hogy preferálja az olyan bőrápoló terméket, amely a jótékony hatás mellett extra funkcióval is bír, például pihentető a használata. A megkérdezett hölgyek több, mint egyharmada (a nők 37 százaléka) mutatott nyitottságot a beauty-technológiák -, ezen belül a LED fényterápiával működő eszközök – iránt. A felmérésében megkérdezettek 60 százaléka választ olyan termékeket, amelyekkel nemcsak szebbnek, hanem magabiztosabbnak is érezheti magát. A válaszadók közel kétharmada szeretne a bőr-ápolásában is fejlődni.

ÉRDEKESSÉGEK a szépségiparról

  • A globális szépségipar 2024-re várhatóan eléri a 863 milliárd dollár forgalmat
  • Az amerikai nők havonta átlagosan 313 dollárt költenek megjelenésükre
  • A bőrápolási szegmens a kozmetikai termékek teljes értékesítésének 45%-át teszi ki
  • A nők közel 50% -a online is rákeres a megvásárolni kívánt beauty termékre

EZ IS ÉRDEKELHET:

Még nincs hozzászólás

Írj hozzászólást

Az email címed nem jelenik meg.